Turism

Sitter och har turism just nu, slutar nog vid 4 tiden.
Lite drygt men det går att. Idag började vi att stå i reception.
Men jag ska inte stå där förrän vid 3-4 nån gång.
När vi har slutat ska jag hem och plugga som bara den!
Måste göra hemprovet sen innan jag går och lägger mig ska jag nog plugga lite på traktorprovet, pluggade lite innan jag la mig igår och läste till typ sidan 30, men det är mycket kvar att läsa!
Sandra bjöd nyss på godis nu, gött de ;D lite energi!
I helgen blir det kanske att va med flickorna från åmål, sandra & anna! hoppas på det iaf :) <3

Kommentarer
Postat av: sandra

tacktack!(y jaa! ja det kan vi göra!:D:D:D<3

2009-01-27 @ 13:50:20
URL: http://sanilicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback