8 januari



Idag är jag verkligen hur trött som helst
somnade inte förrän kl 4 på natten typ
kollade på en bra film, ingen kan älska som vi hette den
så idag blir det att krypa i säng rätt så tidigt, senast 22.30
och nu ska jag göra de också!
blir väll att kolla på nån film innan jag ska sova

första dagen i skolan med, efter lovet
ganska slapp dag, hade bara: bild, engelska, data
kan man säga!
vi skulle ju egentligen ha geografi med, men läraren är ju helt konstig! han tog med alla dom som inte hade mobiler med sig till ett annat klassrum och hade lektion med dom där. Jag förstår ju om han inte accepterar att vi smsar på lektionerna men denna gången va de ingen som ens rörde en mobil. Alla hade sin i fickan. Så Jag, Elin, Sophie & Hanna gick till rektorn och pratade med henne så nu ska hon ta ett rejält snack med han. Vi fick ju frånvaro från lektionen med.
Usch vad irriterad jag blir!

iaf så har jag varit med Marieke, hon följde med mig hem efter skolan. De ska hon göra imorgon med, då är de ju tjejkväll hos Sophie med alla flickor :) kommer bli trevligt skulle jag tro :)
skulle ju inte sitta fel med värme nu, bilden är tagen förra året i januari och det är puerto rico, gran canaria. När vi va på amadores stranden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback