5 januari

vart med syrran på stan en sväng idag
köpte mig en mörkgrå tröja på rean, bara 49.50 :-
hittade ett nagellack med, typ mörkrött
köpte det inte, men får köpa det nån annan gång när jag har mer pengar
ska snart boka tid för traktorprovet med! början av februari skulle de bli tror jag :)
snart kommer syrran och hennes kompis hit, då ska jag nog va med dom och sjunga singstar
det är kul! (: mamma vill typ att jag ska gå med i säffle kören bara för att jag gillar att sjunga. (haha?)
nu står traktorn inne i garaget med (Y) hah, motorn va nära att frysa sönder.
hoppas den klara sig iaf :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Säffle kören? hahaha? go girl!:);)

2009-01-05 @ 17:34:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback