31 Januari

Brudarna åkte hem för ett tag sen.
Så jag har nyss städat klart mitt rum, så nu är det jättefint!
Tänkte snart ta mig en varm dusch.
Ikväll kanske de blir att dra ut en sväng får se på de.
Får se om jag beställer nya skor idag med! :)
Blir nog inte att jag tar traktorkortet förrän nästa gång vi får studiebidraget.
Jag måste ju köpa traktorboken först, sen har jag inte läst så mycket så det är bättre om jag pluggar mer innan jag försöker mig på det. Jag & min styvpappa ska ju ta och kolla på traktorn nån dag med, och se vad det är jag ska köpa eftersom ja har ju inga bromsar nu så vi ska se vad det är för fel. Sen måste jag bygga dubbla växellådor, så det blir en del kostnader, + en stereo! Måste ju ha lite dunka dunka när vi åker till skolan eller vad säger du sandra? ;)
aja, nu väntar duschen ;D bilder sen "girls night" kommer senare! :)

Kommentarer
Postat av: sandra

hahaha jaa fan!:D<3

2009-01-31 @ 15:28:51
URL: http://sanilicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback