26 Januari

Gud va tiden går snabbt, redan 26 januari.
Snart en månad sen de va nyår och det känns det verkligen inte som.
Anyway... rätt seg skoldag idag! Fast det va kul på idrotten iaf.
Jag & Sandra skulle försöka oss på att göra en kullerbytta båda två samtidigt, alltså den ena ligger på rygg på marken med benen rakt upp och den andra står upp och så håller man i varandras ben, men det gick ju som det gick med den saken. Haha :) Idag ska jag börja med hemprovet också, började aldrig med det igår så. Hoppas att det inte är så svårt bara. Men vi får ju använda böcker och sånt så det ska väll inte va några problem det inte. Försov mig imorse, vakna 7.21 så va lite sen så Sandra fick vänta lite hah. Men jag ska lägga mig tidigare idag och gå upp tidigare imorrn så nu ska jag att komma i tid, och hinna äta frukost som jag aldrig hinner annars. Måste även köpa nya skor för mina är sönder så det läcker in vatten men det är väll inte så konstigt eftersom jag har haft dom ett bra tag! Men jag har inga pengar nu, får ju på fredag tror jag. Är ju skyldig mamma typ 600kr nånting, eftersom 300kr för min förra mobilräkning sen typ 300kr för mobilräkningen den här månaden. Då är det 400kr kvar och typ 200kr går till traktorkortet som jag ska försöka klara, men de kommer jag nog inte första gången men man kan ju alltid hoppas. Sen är det förhoppningsvis en slant kvar så den slanten får gå till nya skor, blir säkert såna från h&m igen. Fast inte vita denna gången för det har jag & Sandra kommit fram till att dom blir lortiga så lätt! Nej men nu ska jag sätta igång med detta hemprovet så jag har det ur världen!

Kommentarer
Postat av: sandra

haha jaa det var lite kul!;D(y bra om du klarar traktorkortet då kan du hämta mig varje dag(Y) haha nejdå! yes, svarta ska de va nu. haha, loveyou

2009-01-26 @ 16:23:09
URL: http://sanilicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback