Torsdag 5 februari

Orkade inte skriva så mkt igår, blir så arg på allt.

går inge bra i skolan, sen går min mobil isönder & sånt.
men nu har jag lämnat in den så hoppas ja får en ny nu.
fick reda på att sony ericsson har en regel att är de samma problem 3ggr så får man en ny.
jag har haft samma problem 5ggr och jag har inte fått en ny än?
hallå, ni har brutit eran regel?
aja idag så ska jag väll försöka mig på en sak som vi ska göra i geografin sen om jag orkar.
just nu sitter jag och lyssnar på flo rida - round round så jävla bra!
imorrn är de redan fredag, skönt! (:
på lördag blir de party på kvällen sen vet jag inte om jag följer med på kalas till mormor under dagen tror inte de, för då åker vi väl vid ett tiden sen är vi inte hemma förrän på kvällen. Så jag tror inte att jag följer med.
blir nog att jag sover länge istället, sen när jag vaknar duschar jag.
senare på lördagen skulle Sandra komma till mig med tror jag, sen när vi är klara drar vi till Emma som vi ska va hos.


Kommentarer
Postat av: sandra

vad var det jag sa? sa att den var bäst!(y

2009-02-05 @ 18:17:19
URL: http://sanilicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback