Torsdag 12 februari

mjo har vart lite seg med bloggandet, men jag har inget internet på min dator
ska försöka fixa det sen. hoppas de fixar sig.
igår så va men ju med en person då, underbart!
kunde inte blivit bättre. sen missade jag sista bussen hem så jag sov där.
sååå mysigt ;D sen tog vi bussen till skolan imorse.
blir att träffa han på alla hjärtans dag med.
och jag har blivit förkyld med, hoppas ja inte blir sjuk nu ;s
aja, sov inte så mycket inatt så jag är jätte trött.
somnade på geografin förut haha :)
så nu hade jag tänkt mig att jag skulle lägga mig i soffan och kolla på tv.
sen måste jag plugga till engelska provet imorrn med.
blir även en varm & skön dusch! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback