Lovet

har vart lite seg med att blogga under lovet men jag har vart med andreas
va hos han fredag - måndag sen kom han till mig på måndag kväll för vi saknade varann så mycket så sov han över hos mig, och åkte hem tisdag kväll. sen åkte jag till han på onsdag även fast jag kände att jag började bli sjuk. sen skulle jag egentligen åkt hem torsdag kväll men  så blev det inte för jag hade hög feber och ingen ork alls. sen igår drog vi till svanskog och körde bil på isen men båda andreas och hans kompis fick besinstopp så vi fick knuffa andreas kompis bil av från isen sen andreas bil fick vi dra upp, hans bror hjälpte till. vi kunde inte knuffa upp den eftersom den stog längre ner på isen. aja de gick bra tillslut iaf men jag hann inte med bussen. så jag åkte hem på fredag kl tio över ett. myyss hos andreas vill aldrig åka därifrån så himla sorgligt. älskar han så himla mycket! 
senare tror ja de blir att dra ut med anna & sandra, har lyckats övertala dom nu. tog ett tag men men, de blir kul :)
ska väll snart gå och göra iordning mig,
ha en bra kväll & bra fortsättning på lovet allihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback