Helgen



här är några bilder sen helgen som jag spenderade tillsammans med min andreas
helt underbart! skulle egentligen åkt hem söndag kväll men åkte hem 10.05 imorse
på lördagen lagade vi tacos det va jättegott! jag blev jätte mätt fick ont i magen haha. han & hans kompis hade matkrig med och jag stog breve och skrattade. sen kollade vi på melodifestivalen, E.M.D va rätt bra tycker jag
dom gick ju vidare med så, sen tog jag mig ett varmt bad de va gött. sen på söndagen lagade vi hamburgare och nått mer vet inte vad det heter men de va också gött iaf :) sen på kvällen kollade vi på någon film eagle eyes hette den tror jag
den va bra men jag fattade inte slutet? efter de lagade vi nudlar sen soova! aja sen på måndagen 10.05 åkte jag hem. helt underbar helg!
jag älskar dig <3

Kommentarer
Postat av: anna

den filmen kollade jag på i fredas tor jag det var ;D

2009-02-23 @ 19:58:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback