Fredag 6 februari

åhh va skönt med helg! :)
va och fixat dricka inför helgen förut sen va jag & mamma inne på "saker och ting för nästan ingenting" så köpte hon en lampa till mig sen va jag ju i skolan med, va kvar ett tag efter skolan. jag & sandra behövde hjälp med matten, så vi stannade en stund så dom förklarade för oss. har även funderat på att byta linje faktiskt, jag vill inte lämna klassen men jag trivs inte riktigt alltså jag trivs jättebra med klassen men inte med linjen dom har ju musikgymnasium i arvika, men jag får se hur de blir (:

Kommentarer
Postat av: sandra

arvika? vrf byter du inte till åmål istället?:) blir mycket närmare då. haha,

2009-02-06 @ 21:29:26
URL: http://sanilicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback