Fredag 20 februari



känns hur gött som helst med fredag, lov nu wiiiie
kvällen kanske kommer att tillbringas med flickorna från klassen hoppas på det
efter det så åker jag till andreas, mys! ska va med han hela helgen tror ja vi bestämde
resten av lovet får vi se vad det blir, jag har inte planerat så mycket än
vill partajja med flickorna någon dag med, 28? mycke folk som ska ut då så
men vi får se hur det blir med den saken, men det skulle va kul
imorrn har jag och andreas vart tillsammans en vecka, visst det är inte så mycket men
nu ska jag gå och äta korv stroganoff efter det ska jag nog städa mitt rum, sen packa lite säkert
sen en varm och go dusch sen måste jag messa emma ifall det blir något ikväll

hos dig är jag trygg
du är underbar på alla sätt och vis
kunde inte önskat mig något mer <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback