mys framför tvn


Nu ska jag göra mig popcorn och så ska jag hjälpa lillebror med vitlöksbröd.
Mumma, ska även ta mig en huvudvärkstablett och vatten för det känner jag att jag behöver.
Förut va jag hos carro coh kikade på film med henne, Alexandra & Sanna. Va roligt, kommer inte ihåg vad filmen hette.
Men jag och Alexandra kollade aldrig klart på den iaf, för hon skulle hem och äta då följde jag med för jag skulle också äta. Nu sitter jag och letar efter musik att bränna tills helgen, har hittat lite rolig musik men inte mycket. Men jag har att göra då iaf. Min partyhatt är på tork, har limmat på ett rosa band som är tänkt att de ska knytas under hakan så den sitter där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback