7 augusti

Hellu!
Sitter här och gör inget alls, vill hitta på nått men vet inte vad. Alexandra skulle på kräftskiva så. Gjorde aldrig några slingor förut, mamma sa aldrig till. Men skitsam med det då. Idag så har jag nästan bara badat i poolen coh suttit i solen lite, men inte länge för det orkade jag inte. 38 grader i solen här. Shit va varmt det va. Hoppas de blir fint imorgon med men de skulle de ju bli så.

Ser bra ut, eller bra? Ser fantastiskt ut!
Sitter här och lyssnar på en skitbra låt. Black eyed peas - boom boom pow (slow)
http://www.youtube.com/watch?v=p2f2p11dnRU Där har ni den, bara att börja lyssna!
Tänkte tägga ut en bild på klänningen som jag köpte som jag ska ha på mig imorgon.

Där har ni den, fast jag ska snart stryka den med så den inte är så skrynklig.
Lockade håret förut med, funderar på att locka det imorrn.

Så blev det, bild utan smink med.

Lite fler bilder, blev faktiskt ganska bra!

Blev melon ute vid poolen.

Rebecka, Alexandra (kusin), Carro.

Julia, känt sen jag va väldigt liten.

Julia & Alexandra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback