the sounds - no one sleeps when im awake

Hellu! Kom hem för en stund sen. Vi har vart ute och åkt med älsklings nya bil. Inatt kom dom som skulle byta med han, runt 1. Snart så ska vi ut och grejja med den igen, senare ikväll ska vi åka runt lite med den. Nu gick dom och grejja med den men jag orkade inte följa med. Får gå dit lite senare. Har nördat ett spel i flera dagar nu och klarade det nyss. Här är länken till spelet. http://www.spela.se/spel_/Beauty-Resort-2.html.

tänkte tipsa om denna deodoranten, köpte den för några dagar sen och den lukar jättegott!
Rexona girl! Kommer fortsätta använda den!

En bild sen i lördags när vi va hos Andreas pappa och hälsade på. Han hade lite kul och åkte runt på grusvägen med fyrhjulingen. Han frågade att om jag ville åka med men jag ville inte efter att jag har hört vad dom andra har sagt om hur han kör den. Och jag kan säga såhär att jag ångrade mig inte när jag såg hur han åkte. haha!

Här är Andreas nya bil. 745a tic! Snacka om att jag va lite rädd när vi åkte i den förut och han som körde drog på och sladda i kurvorna! Nöjd blev han med den iaf. Enda som är lite fel då är att en liten ruta är borta med det ska han köpa snart så. Sen va den väldigt lortig inuti men det är ju bara att städa. Tvätta den ska dom göra sen med för den va smutsig utanpå med. Nu fick jag ett sms från Marieke att hon är i Sverige igen! Yes! :D men nu ska jag ut till pojkarna!

Kommentarer
Postat av: jannikääääääääää

Måste bara säga att de va en jävla snygg bil(y)

2009-08-17 @ 23:41:58
URL: http://veestlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback