dead by april


Dead by april blir av! Wohoooo! 18.00-01.00 bengtsfors fri entré!
Skönt! fast ett minus är att min dator har gått sönder. Står att man ska sätta i vista skivan och reparera datorn.
Men den skvivan har jag i Säffle så det kommer jag inte göra än på ett tag. Men jag får klara mig med mammas dator sålänge. Tänkte lägga ut en bild på mina nya skor som jag köpa i Töcksfors för 119;- vilket kap!

Inte någon jättebra bild men den får duga. Tog nya kort på dom förut men dom la jag ju in på min dator så.
Men lite ser man iallafall. Men dom här ska jag inte ha på mig till helgen (tror jag).
Utan då kör vi nog på riktigt höga klackar:

Walking on high heels!

Nu ska jag laga mat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback