today

Hej där, just nu gör jag inte alltför mycket. Väntar på att Alexandra ska komma hem från sin match eller vad det är hon gör. Snart så ska jag med mamma, Jannike & Pontus till skolan och kolla en sväng. De va Pontus som ville dit och kolla.
Förkyld är jag med som en dåre! Knarkar halstabletter typ. Och hoppas på att det är borta på lördag! Annars drar jag ut ändå! ;) Kollade även nyss bussförbindelsen mellan Årjäng-Åmål. Man tar bussen från Årjäng till Grums. sen byter man i Grums till Åmål. Skulle kosta 115;- men det är det värt för att träffa min älskling. Åker nog dit den 9 augusti, dagen efter jag har fyllt år. Då ska va fira mig och han har redan köpt en present, jag dör snart av nyfikenhet!!! Vill veta NU vad det är. För han hade ingen aning om vad han skulle köpa! Fast jag har ju gett lite tips. (undrar om han har lyssnat.)

Har sagt att jag vill ha ett guldhalsband med hjärta iaf. Fast ett litet hjärta då. Nyfiken!
Men får vänta tills den 9!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback