till dig, du vet vem du är


Det är det som hände i lördags. Går igenom natten hela tiden i mitt huvud och det finns inget jag kan göra för att hjälpa dig. Hade gjort allt för att du ska må bra igen, hade jag kunnat spola tillbaka tiden hade jag gjort det. Och vart där och sett till så att det aldrig hände. Men man får försöka att göra det bästa av situationen. Vad nu det är. Vi längtade så mycket till den kvällen, så händer detta? Det som skulle bli en så bra kväll. Går inte en dag utan att jag tänker på det. Vill hjälpa dig men finns inget jag kan göra. Försöker att inte tänka på det men det går inte undvika. Tycker verkligen att det som hände är förjävligt och jag finns här för dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback