snart dags för bil

Ja nu är det snart dags för bil. Väntar på att få tillbaka mopeden så att jag kan lägga ut den på blocket. Hade tänkt mig en 740. Har hittat en på blocket som är jävligt fräsch!

Nämligen den! 8500;-
Den skulle jag vilja ha! Men vi får se efter att jag har sålt mopeden hur de blir. 
Andreas åkte nyss tillbaka till jobbet, han slutar fyra. Kl15 har jag bestämt mig för att jag ska diska, lägga undan alla kläder som jag hängde upp här igår och plocka undan lite. Vet inte vad vi ska hitta på idag. Vi ska iallafall gå till ica, hyra en film. Så blir en lugn dag framför soffan skulle jag tro. Förövrigt så saknar jag redan Årjäng! Tror inte jag ska tillbaka dit förrän marten nu, då blir de inte nyktert kan ja lova! Sen helgen efter är det Säffle marten. Idag är det bara 20 dagar kvar tills jag flytar in i min lägenhet, gud vad jag längtar! Va på profab igår och köpte lite saker: Vattenkanna, 2 handdukar, grytunderlägg, tändare, soptunna med vipplock, gruthandske, sak & knivar. Man vet ju bättre vad man behöver när man har flyttat in så blev inte så jättemycket. Nu ska jag kolla på tv eller nått, skriver sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback