sammanfattning om födelsedag och söndag

Hejsan, blev dåligt med bloggning igår på grund av att 8.35 tog jag bussen till Åmål och kom inte fram förrän 12.50 så ungefär fyra timmars bussresa så jag va jättetrött. Sen när jag kom fram så firade jag och älskling min födelsedag. Han hade sätt upp masa ballonger, och på köksbordet hade han satt ut massa värmeljus i form av ett hjärta och i mitten låg min present. Fick ett jättefint silver halsband,  med typ tre diamanter på. Så fick jag en kamera av han också, en systemkamera! Den kommer jag ta en del kort med så ska jag köpa ett fotoalbum och lägga dom korten i den! Kan berätta lite kort om min födelsedag. Vi drog till Bengtsfors och redan vid 20.00 var jag full, haha. Gick runt på stan, va på krogen. Sen åkte vi runt i Lovisas bil. Det va det roliga, sen kommer vi till den tråkiga delen. En sak hände som jag inte nämner här i bloggen, det är så hemskt. Nämner heller inte vem det handlar om men det är inte mig iallafall. Så vi pratade med polisen. Jag fick ringa massa folk. Men vill säga att jag fins här för dig, du vet vem du är! Så jag åker nog inte till Bengtsfors nått mer iallafall. Hoppas vi får reda på vem om gjorde det. Bilder får ni lite senare, för nu ska jag ta på mig kläder sen ska jag och älskling kolla på stan en sväng!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback