hos Alexandra

Nu r jag hos Alexandra, kom nyss hit. Hon håller på och gör sig iordning! Ska väll snart dra ut antar jag. Kommer bli en superkväll! Känner det på mig. Fast hörde något om att dead by april inte skulle spela eftersom 2 st av dom skulle testa sig för svininfluensa. Hoppas det inte är sant, haha. Det är bara dom som jag vill se så. Vi kommer att ha snygga tiaror på oss med som jag har köpt. Fast tyvärr så ska vi inte åka limo, utan vanlig bil. Men det gör väll inte så mycket, bara att det hade fått plats mer i limon. Men skitsam det blir kul ändå. Sitter och lyssnar på när Alexandra och Louise bråkar nu haha. Nej nu ska jag dra mig och va lite social. Ha en bra kväll för det ska jag ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback