happy birthday

Nämen godmorgon, trots den sena gårdagen så är jag uppe tidigt idag och har redan duschat, rakat benen & smörjt in mig med body lotion. Kom hem vid 4-5 inatt. Fast ändå så kände jag mig inte trött. Och igår när vi satt i bilen så kom jag på att jag bara hade ätit 3 knäckebröd, men de va på förmiddagen. Va en mycket trevlig kväll trots att det hände lite saker. Vi åkte först till Säffle och kollade läget, va där en bra stund innan det bar av till Åmål. Jag fick äntligen träffa min älskling! Så där blev det pusskalas och massa grattis hälsningar. Sen åkte vi till Sillerud (en liten bit utanför Årjäng) för att hälsa på Alexandra och massa annat folk. Fast där va det inte så kul. Så vi åkte in till Årjäng och festade loss! Åkte till ungåfär 4, blev lite efterfst sen gick jag hem. And the big day is here!

Grattis till mig, 17 år nu!

Nu ska jag stryka min klänning men ska försöka slänga in ett inlägg efter kalaset!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback