cherry cherry boom boom


Nu har älskling sätt på helvita blinkers bak.

Tog denna bilden, tyckte den blev riktigt cool när jag hade gjort om den lite i picasa.

Nu ska jag väll snart börja packa lite smått. Vi tar nog bussen 19.05 skulle jag tro. När vi kommer fram ska vi bara hem snabbt och ställa ner väskan sen ska vi till ica och handla lite. Ska fösöka fixa min dator idag med men de är nog inga problem. Det ska det inte va iallafall. Sen lite senare på kvällen sätter vi nog på någon film eftersom vi inte har några kanaler där nu. Vi ska tvätta lite med tror jag. Annars ska vi nog inte göra så mycket mer idag. Förut så fick vi ikea katalogen, hittade jättemycket fint till lägenheten. Lägger kanske ut lite saker imorgon för jag hinner inte nu tror jag. Skolan börjar imorgon med, fast jag tycker att det ska bli lite kul. Fast vecka 37-39 ska vi praktisera. Det är mindre kul tycker jag, gillar inte det alls. Om man inte praktiserar på något bra ställe. Har tänkt lite på vart jag ska va. Men jag undrar om vi får busskort? Isåfall vill jag nog praktisera på hotellet i Årjäng. Men det löser sig nog. Vi ska ju säga imorgon vart vi ska va. Jag vill nog va på ett hotell, det låter kul tycker jag. Men vi får se hur det blir. Nu ska jag hjälpa min syster med bloggen igen. Hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback