8 APRIL.

Jo men tjenamoss på er!
Idag hde vi invigning på turismen, roligt faktiskt. Fick lite fika med. Gött va de iaf, rikti värmländka här men de är så de ska va vettni ;). Fick sluta tidigt, halv tre. Efter de så gick jag och marieke på stan och kollade på kläder. Kul kul va de! Fick mig en ny tröja, kostade bara 150;- så jag slog till! Behövde en ny tröja så. Och jag har faktiskt kvar hela 500;- från studiebidraget, lite stolt faktiskt för de borde redan vart slut typ. Men nej nu tänkte jag faktiskt slösa de på nått vettigt. Vad vet ja inte riktigt än men, kanske en tatuering? Gött sugen på det nu iaf! Om man nu an kalla det vettigt? haha, tycker nog inte min mamma iaf. Annars kommer jag bara köpa kläder för de som vanligt, men nej inte denna gången (ska försöka iaf, haha) Vad är vettigt för er? Vad ska jag slösa pengarna på? tatuering? så nu frågar jag er! hoppas jag får några svar iaf :). Sen tog marieke bussen till åmål så jag gick runt själv på stan och kollade lite, hittade lite fina saker men jag köpte inget mer ändå. Men nu får jag att dra mig från datorn, måste äta nått. Har inte ätit sen i skolan men jag känner ingen hunger? konstigt det där. Bild på tröjan får ni sen, that's a promise! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback