20 APRIL.

Hej hej, sorry för dålig updatering men nu är ja på G igen!
Min helg har varit fullspäckad & rolig!

Fredag: grillning med mina favoritflickor, hur mysigt som helst! Efter de åkte ja & marieke till åmål till våra pojkar! Kolla på film tills dom kom hem. Sen så sov marieke & adam här.

Lördag: Så skulle andreas "bara" hämta laddaren hos hans kompis. Så gick vi bara igenom marknaden, köpte en korv med bröd bara för ja va så hungrig & hade typ inga pengar. Så gick vi till andreas kompis så greja dom med traktorn i 11timmar & jag stog o kolla på hela tiden typ, för marieke åkte ju hem sen typ vid 13. Vid 23.30 ungefär va dom klara så då bar de ut på stan och åka lite traktor. Kom hem typ halv två eller nått.

Söndag: Åkte lite traktor igen! Johan fick stopp på sin så vi försökte jättelänge att få igång den, efter några timmar gick det äntligen. Åkte ännu mer traktor sen va jag o andreas hemma hos han typ 22.30 så lagade vi spaghetti & bacon hur gött som helst! Sen la vi oss och sov!

Bilder kommer senare! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback