21 december

bara 3 dagar kvar till julafton nu
trots att jag är sexton år ju så ser jag lika mycket fram emot julafton som när jag var mindre
dagen innan julafton blir de att äta god mat med folk och öppna några julklappar
sen på julafton ska jag och syster till farmor och öppna julklappar och sånt


iaf så har jag vart med marieke idag

vi åt på mc donalds och där va de jättemkt folk

sen åkte vi hem till mig

nu träffar hon sin pojkvän

sen kommer hon tillbaka hit, då kanske jag ska med henne hem och sova hos henne

sen åka till karlstad med henne imorrn :)

får se om jag hittar några fina leggings

vill inte ha helsvarta, så tråkigt

vill ha nått coolt tyg ju :)

aja vi får se om jag hittar ngt


ha en bra kväll allihop :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback