16 december



skola idag
hade bara 3 lektioner
fick G på mitt matteprov med :)
det jag måste göra innan jullovet är
- geografi hemprov
- historia prov
- muntligt förhör på exogena processer (som ja har imorrn)
sen är de en engelska uppsats med, men den kan jag inte göra för ja har mina turism böcker där vi har turism lektionerna. Och vi har ju ingen turism denne veckan eftersom våran lärare åkte till teneriffa idag.
Men de fixar sig nog iaf! :)
förövrigt idag så har jag faktiskt tränat, mamma hade nån dvd med massa övningar så jag testade.
Va väll inte sådär jättekul men kände att ja behövde träna. Annars brukar min träning bara vara att cykla till skolan och sen hem. Så nu hoppas jag att jag fortsätter och träna med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback