Vänersborg it is

Haha galen kväll igår! Har ett sår på ena foten, en bula på andra foten, brännsår på armen, och en bula i bakhubudet. Haha det va så trångt på dansgolvet så alla buttade på alla. Blev nerbuttad på golvet och så trampa någon kille på min fot. Sen sätta Sandra sin klack rätt i min fot. Sen brännde hon mig med sin cigg också! Haha! Sen när jag hade kommit hem och skulle lägga huvudet på kudden så tänker jag "va skönt de ska bli att lägga huvudet på kudden" DONK! Oj de va visst elementet. AJ! :( Jaja så kan de gå! Bilder kommer + film! ;)

Är just nu påväg till Vänersborg. Är snart framme tror jag. Vi ska till vattenpalatset tänkte vi. De blir nog roligt! Uppdaterar mer senare när vi är påväg hem! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback