Myskväll med hjärtat ♥

Haha bvilken värdelös dag, har inte gjort någonting. Men skönt det med ibland antar jag? Blev inget projektarbete som jag hade tänkt mig. Var andra saker som va roligare på datorn än det. FACEBOOK! Haha det borde inte få finnas! Jaja, Andreas är nere och köper lite mat. Så vi ska laga mat sen blir det nog bara att mysa framför tvn. Känner inte för något annat heller så. Får ta nya tag imorgon med projektarbetet. Hoppas det är bättre väder imorgon så jag kan gå en sväng till stan. Imorgon är det ju redan torsdag. Vart tog lovet vägen? Haha. Jag längtar tills på lördag så det gör inget! ;) Måste färga håret också. Utväxt? JA! Men det får nog bli imorgon isåfall! Såg den nya Beck filmen igår förresten, skitbra! Värd att se! :D

Ska se om det är något bra på tvn nu, kanske slänger in ett inlägg sen! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback