I am back

Har inte bloggat på flera dagar nu, bloggen har lixom gått i andra hand. Har vart så mycket med projektarbetet och i fredags åkte jag till Säffle till Elin och kom hem idag. I lördags blev det party, haha det var roligt men fick nog i mig lite för mycket. Så igår mådde jag hur dåligt som helst. Men sån tur var gick det över sen. Jag och Elin delade på en pizza, senare på kvällen så kollade vi på ensam mamma söker och beck. Det var mysigt. Men imorse så råkade vi försova oss, så vi hade 10min på oss att göra oss klara. Men det gick det med! Tog inga bilder under helgen. Men Elin tog med hennes kamera så får se om hon lägger ut dom på facebook eller något så lägger jag ut som här! ;) Nej nu ska jag kolla lite på kläder! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback