American Pie 2

Sitter och kollar på American Pie 2 nu. Hatar reklam. Så tråkigt ju! Får lägga mig lite tidigare idag än vad jag gjort dom andra dagarna. Ska upp vid nio imorgon. Ska nämligen hälsa på mamma, hon bor 7mil från mig. Morfar frågade om jag ville med. Jag hade ändå inget annat för mig så, varför inte? Måste försöka komma ihåg att ta med klänningen (som jag kanske ska ha på halloweenfesten nu på lördag). Ska göra om den lite. Tänkte att mamma kunde hjälpa mig lite med det! Förresten, vad ska jag köpa till Andreas? Han fyller år om ca en månad och jag har ingen aning! Tips tack! Vad köper man egentligen till en pojkvän när han fyller år? Förra året köpte jag kläder men det är inte så kul.

Hörs mer imorgon! :) ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback